Pages

Monday, August 31, 2009

KAWEN!!

I'm back..huu..agak lama rasenye aku da x jengok blog ni..Agak cbuk lately dgn keje yg x sudah..Hari ni 31st August 2009, hari merdeka yg ke 52 tahun tetiba aku tergerak hati nk bukak blog ni..Banyak benda yg da jd beberapa bulan kebelakangan ni n di sebabkan aku mengalami masalah yg dipanggil 'short term memory lost' so aku x dpt nk recall blek benda yg da jadi..haha..tp benda yg paling aku x ble nk lupa wlupun aku nk lupakan is mak aku suh aku KAWEN..warghhhh...aku baru je lagi nk kenal alif ba ta (mmg menipu la kan)..da suh aku kawen..huhu..Lately ramai btol yg amek tau pasal hal peribadi aku..Aku susah kan depa org ke kalu aku x kawen pon..bukan depa org bg aku makan..kt office pon gtu..cbok sgt aku x kawen..siap nk tulun rekemen bagai..pelik sgt ke kalu aku x pernah ber'boypren' langsung sampai la ni..bukan nk cakap aku x laku la tp da aku x menat nk wut cane..(dun worry aku straight k...xde bengkang bengkok..)..huu..aku sampai stress tahap petala ke8..

but then i realize sumthin..

Depa org risau ke aku kot sbb tu depa org jd lagu tu..Actually sebenar nya aku fobia..trauma pon ye gak (nape aku trauma just let me keep it to myself..)aku takot ngan relationship..especially perkahwinan..aku x percaya pada perkahwinan..dats why aku xmo kawen tp aku kena gak kawen kalu x nabi x mengaku umat..blom mase lagi tok aku fikir pasal tu sbb ade banyak lg benda yg aku nk kena fikir..family aku lagi..kakak n abg aku yg x pandai nk jaga diri tu lagi..my mom yg da tua..hutang aku lagi(aku rase cam nk bg 'mareva injunction' je kt depa org yg berhutang ni)..n most important thing my dark side..huu..

Biar lah pape pon..aku yg jalani kehidupan aku skunk..bukan org laen..lantak depa la nk kata ape pon..ADA AKU KESAH!!

2 comments:

  1. kawen??
    i didn't know about that..???
    but dun worry...
    we care about you..
    ahaks~
    dun worry about this..
    i will keep it.
    simpan dlm perut sndr sudeyh...

    ReplyDelete
  2. yar..yar..yar..

    neway tenx..
    hehe..

    ReplyDelete